Nov. 5, 2009

Aaah, eftersom Kajsa tjatat hål i huvudet på mig om att uppdatera så ska jag uppdatera nu.

Jag måste säga såhär: Även om det är bajs mycket i skolan så är jag glad, riktigt glad. Kanske lite förälskad? Mer tänker jag inte säga.
Jag måste också säga att Fakirerna, dem 5 bästa tjejerna i klassen, är helt jävla otroligt underbara. Kan inte tänka mig hur tråkigt Fässberg skulle varit utan dem! Dem har förgyllat mina 3 år och säkert många år framöver.
Så förlåt för allt som hänt, men nu är vi närmare än någonsin och det hoppas jag aldrig tar slut.

Filosofi suger och O.C. äger så jävla mycket. Vad tror ni jag kommer göra ikväll? Filosofi hemtenta som ska in imorgon eller några avsnitt av Summer och Seth, världens gulligaste par (förutom Kajsa och Seth såklart)? 
Jag tror nog jag får slå ihop dem och göra båda samtidigt.

Imorgon är det fredag och sedan helg. Det kommer bli en grym helg, det känner jag på mig. 

Love 

Kommentarer
Postat av: neao

skojar du eller, PARTY!

2009-11-07 @ 17:31:54
URL: http://nea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0