Nov. 8, 2009

Jag hade rätt. Det blev en grym helg men nu är den över, eller om tre timmar är den över då jag ska krypa ner i sängen och få välförtjänad sömn. För det var inte alls så att jag vaknade jättesent idag och lätt hade kunnat sova till fem om det inte vore för min envisa mamma som tvingade upp mig för att iallafall ge pappa en pussåkram.
Har lyckats få gjort en del plugg vilket känns skönt men nu ska jag äntligen gå och duscha vilket jag har velat göra sedan i fredags men inte har orkat. Jag är så otroligt fräsch!
Partyt igår, Albins 18års fest, tog slut lika fort som den började. Alla kom samtidigt och alla gick samtidigt, vilket var lite synd men kul var det. Iallfall när jag stod och sjöng duetter med vilt främmande människor.
Sedan fick jag veta att jag har lite hemliga läsare på min blogg, hejhej *blinkar med ena ögat*!
Fredagen spenderades med fakirtjejerna till en början, på stan, och gissa vad vi ser? Jo, hela IFK laget som bara går bredvid, framför och bakom oss. Vi var omringade av IFKare och jag fick ögonkontakt med Nicklas Alexandersson och Tobias Hysén, världens snyggaste man. Jag var mållös. Dem är snyggare i verkligeheten än på tv. Mums!! Sedan så åkte jag hem till K och spelade FIFA - och jag gjorde mål med Nicklas Alexandersson, så jävla grymt.

Duschen ropar. Typ.

Love

Kommentarer
Postat av: neao

Haha! Klockrent inlägg - me likey!

2009-11-09 @ 23:03:26
URL: http://nea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0