Scarlett Johansson ft. Peter Yorn - Relator

Nehe nu ska jag bli frisk. Jag mår redan bättre men jag kan må ännu bättre. För imorgon så är det New Moon som gäller med några av favorit tjejerna. Det kommer bli supermysigt men jag och S får absolut inte ha så höga förväntningar som vi har nu. Jag har hört att man blir lite besviken på den.

Sen på måndag, då fan ska min lön komma, för jag ska beställa en video som tydligen ska vara SUPER bra för träning av lår och rumpa. Ha, jag ska faktiskt testa detta. Mäta rumpa och lår, träna trå gånger i veckan under två veckor och se om det blir någon skillnad som dem säger.
Lite roligt faktiskt att se om det funkar eller inte för jag har aldrig testat sådär seriöst. Och jag säger så här: Om jag klarar det, då kan varenda jävel klara det.
Nej, nu knorrar magen efter välbehövd sömn. Ajaj!!!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0