Okt. 22, 2009

Jag försummar min blogg. Men tja, ingen bryr sig ändå så what the effing crap?
Jag pluggar tråkhistoria eftersom jag har prov imorgon, samt debatt emot skoluniform. Och det är superhjältedagen! Har såklart ingen kostym eller dräkt och jag som ordförande BÖR ha det, utan tvekan. Så jag tänkte såhär: Jag tar svart/brun färg, kletar in det i ansiktet, tar en scarf runt huvudet och en fet keps, stört stora kläder och skriver G-Unit på min t-shirt och sedan så leker jag 50 cent och att han är min hjälte! Jag menar det är han ju... nästan! Oh, jag är så tråkig jag vet men vad fan, kom på något annat som jag kan vara då!! Eller åååh, jag har den roligaste idéen men vettefan om den är så superhjältig. Jag tar massa inslagspapper, ett snöre och så skriver jag på en lapp: Gods gift to Men! Haha jag är världens superhjälte som räddar alla män. Okej... LÅNGSÖKT!
Eller så är jag Cruella De Ville (man får vara superskurk), har en svart vit pälsjacka. Men inget svart/vitt hår.
PANIK

Love

Kommentarer
Postat av: neao

och detta var idag eller?

2009-10-22 @ 10:12:46
URL: http://nea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0