Okt. 19, 2009

Tänkte mest titta in, säga Hej och sedan gå. Men får väl skriva något nu när jag ändå tagit mig tiden att klicka mig in på blogg.se.
Jag är ganska mördbultat efter både innebandy, dans och gym samt barnvakt idag. Speciellt mörbultat är jag efter innebandyn då det hände något lite roligt faktiskt.
Jag är ingen direkt aktiv person på gympan, det har jag aldrig varit och när jag skulle in och spela så slö spela jag lite, sprang lite så det såg ut som om jag försökte men så har en kille bollen och mitt lag skriker åt mig att gå på eftersom jag står ½ meter bort. Så jag går fram i ett försök att gå tag på bollen och då händer något som kan ses i två synvinklar: Mitt och alla andra!
Så här tror folk det gick till: Jag tar några bestämde steg fram till killen med bollen, försöker få tag på bollen men lyckas inte då han börjar gå om mig så jag slänger mig på marken, glider och skjuter bort bollen med armen till en spelare i mitt lag.
Så här gick det egentligen till: Jag går (vem orkar springa) fram till killen, gör ett löjligt litet försök att få bollen, snubblar till på min egna klubba och känner att jag håller på att tappa balansen, så jag försöker räta upp mig själv men ja, jag trillar jag och glider jättelångt eftersom jag lutat mig åt fel håll för att försöka räta upp mig själv, slår i marken och känner smärta i knät och i en reflex så tar jag handen till knät och råkar då slå till bollen. 
Japp, jag var hjälten i laget och blev stämplad som tjejen som offrar allt för SN07! NOT?

Nu ska jag sova så får vi se om något lika spännande händer imorgon, vem vet? Livet är fullt med roliga och spännande händelser som piggar upp vardagen!

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0