Okt. 22, 2009

He-he-he. Jag är så jävla lat. Och trött. Och sliten. Så efter debatt, ordförandeskap, långmöte och historia prov utan varken frukost eller lunch så insåg jag att: Neeeej, jag har ingen kostym med mig och det enda alternativet jag hade var en illgrön sparkdräkt från topp till tå. Inte min grej...ALLS! Så jag tackade vänligt men bestämt nej och gömde mig sedan i elevkårsrummet medan resten av skolan sprang runt och lekte Superhjältar. Och där förblev jag. Som för att ursäkta mig för mitt beteende har jag tagit på mig allt pappersarbete som krävs med superhjältedagen efteråt, så helt värdelös som ordförande är jag inte.
Sedan åt jag äntligen mat!!!!!!!!!!! Kebab piggar upp även den schletnaste. Sen blev det hem och köra mamma till flygplatsen, pappa till McDonalds, och JA, jag körde!! Fick lite panik någongång och total motorstopp mitt i en rondell! Inte för att jag inte kan, utan för växeln hoppa till trean och inte ettan, jag är så bra i stressade situationer. Eller inte.
Dock har jag klarat min första Drive in på Mcdonlads och jag är fetting stolt (Så tjock är jag inte att jag köpte McDonlads också).
Nu är jag trött som en vattenballong och skiter fullständigt i mina läxor tills imorgon. Jag ska bara gå till skolan, hoppas på ett G i filosofin och sedan gå hem och ha fredagsmys... ensam! Lite sorgligt. Men jag orkar inte åka någonstans så vill ingen komma till mig, det är knappt jag orkar det ens, så är jag klart mycket hellre ensam.
Fast jag ska nog åka in till stan och köpa mig något fint, åka och träna och SEN hem och sova.
Godnatt mina love, lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0