Okt. 23, 2009

Nu är det loooooov. Och jag borde vara nöjd, jag är faktiskt ganska nöjd, men eftersom jag vet att mitt lov bara kommer bestå av: Sova (från 3 på natten till 3 på dagen), köra bil (3-4), träna (4-6), plugga (6-8, Haha som om det kommer hända), äta (8-9) och sedan göra något till klockan tre på morgonen och sedan sova och så börjar det om. Det gör att jag inte direkt är superglad plus att kursen Filosofi kan gå och dö. Helt omöjligt att ens klara kursen typ, 10 av 30 i vår klass fick G eller mer, resten IG på hemtentan. Japp, helt omöjligt!
Jag hade tänkt att detta skulle bli plugg -, bil - och träningslov. Fast jag vet redan nu att det inte kommer funka men jag ska verkligen försöka. Så nu ska jag dra av mig jeansen och hoppa in i träningskläderna och sedan gymma. Sen kan jag med gott samvete duscha, ha på mig mjukiskläder, krypa ner under täcket i soffan med Coca Cola, lite mat, sedan en kopp te och lite chips och titta på BOB - Band of Brothers!
Hejdå, nu ska jag snart, alldeles strax åka men jag ska bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0