21.09.09

Okej, jag erkänner. Jag tog inte i allt jag kunde idag. Inte ens för mitt egna lag men jag vågade inte, ville inte skada foten mer så jag var en liten pussy. Plus att laget vi möte - Hulténs Svets = Svetsare, var fan lika stora som två mig, både på bred och djup. Hallå? En miniknuff och man flög två meter och jag skojar inte. En tjej hoppade framför mig och råka putta till mig, flög helt åt tjotahejti. Resten av laget var riktigt duktiga idag dock.

Nu sitter jag och snackar med min franska vän som jag sålde Mcfly biljetterna till. Hon hade tydligen fått röra Dougie, ta på honom. Det kunde varit jag... Den lilla * (jag vill skriva bitch men hon är så jävla snäll, hon försökte få autografer för att skicka dem till mig men lyckades inte) fick tydligen hans vattenflaska. Jag dör.
Hon lyckades ta denna asheta bild. Min pojke. Mitt livs kärlek.

Kommentarer
Postat av: Celine

Men åh! Snyggsnyggsnygg <3 Jag vet förresten vem du skriver noveller om muahaha. Jag får läääsaaa? :)

2009-09-23 @ 22:15:06
Postat av: B

JAG DÖR!

2009-09-25 @ 16:14:26
URL: http://bitterbutsweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0