21 september 2009

Dricker varm choklad och äter fisk med värsta såsen. Inte direkt en given kombination men den funkar faktiskt ganska bra. Det är mysigt.
Ikväll är det fotbollsmatch, säsongens näst sista match och jag ska fan gå ut stenhårt. Dock ska jag inte gå ut så hårt att jag stukar foten, iallafall inte åt ett annat lag som i torsdags. Pinsamt!
Har återigen börjat knarka How I met your mother och jag kan verkligen inte sluta. Avsnitt efter avsnitt och per automatik så trycker jag på: Next episode! och bara lutar mig bakåt och njuter av Awesomeness med Barney. Jag menar, finns det någon som inte tycker om Barney? It's going to be legen - wait for it - dary!
Helvete, ska gå till Sofia om en halvtimme och jag har inte pluggat, inte duschat, inte packat och har inte sett klart på How I met your mother. 
Jaja, jag måste lära mig att priotera vissa saker som: BARNEY!!!!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0