Sept. 22, 2009

Tummen upp för Samhäll B och terrorismen, Not. Funderar starkt på att gå ner till caféet och köpa något lite uppigande att smaska på, tycker det låter som en bra idé.
Sen är det dags för Hälsopedagogik med en schitzolärare. Alltså hon står och mumlar för sig själv i två timmar och säger saker som "Jo men barn gör så för.. öh ja, jo... ehh. Ja, så tycker jag. Nu ska vi se vad vi gjorde förra lektionen som hmm.. tänk när jag hade min förra lektion då kom det blod på händerna och mmh.. så. Var va vi?"
Jag blir ju jätteförvirrad. Lyssna eller inte lyssna? Det blir lite konstigt så jag brukar måla serier i mitt anteckningsblock och en handlar om - The Naked Man! That's just awesome.

Eftersom jag tycker den här lektionen är så otroligt och fullständigt tråkigt så tänkte jag faktiskt avslöja fem saker ni inte visste med mig eller en del kanske vet.
1. Jag dyrkar Coca Cola. Det finns ingen dryck som är godare än Coca Cola. Kan dricka 2 liter på en kväll utan problem.
2. Jag tycker inte spindlar ska få leva. Det finns ingen mening med dem och sedan spindelincidenten i mitt rum så ligger jag varje kväll och spänner mig av rädsla om spindeln bestämmer sig för att dyka upp igen. DÖDÖDÖ!
3. Jag skriver noveller. Jättetöntiga och gissa vilka som är huvudkaraktärerna och som blir kära?
4.  Jag tycker det är supermysigt att sitta hemma på fredagarna och titta på "Så ska det låta" och andra mysiga program med familjen och dricka cola och äta chips. Fredagsmys
5. Jag älskar bebisar. Jag kan sitta och titta på bilder och bara smälta. Ge mig en. Jag menar titta: 




Kommentarer
Postat av: B

Babe, jag tycker synd om dig. Nu har vi båda två våran värsta dag.

2009-09-22 @ 21:18:43
URL: http://bitterbutsweet.blogg.se/
Postat av: B

Jag visste alla 5 :)

2009-09-25 @ 16:16:05
URL: http://bitterbutsweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0