Sept. 26, 2009

Okej, det finns tydligen något som heter SM Svenska Mästerskap i Laserdome! Från kl 20 - 8 på morgonen är det Laserdome lan SM en gång per år och denna gång inträffade detta i Göteborg igår, jättekul. Så vi fick inte spela, Fail! Så vi bestämde oss för att gå på bio, den nya 3D skräckfilmen. Det finns ca 70 platser kvar men dem som inte spelade SM Laserdome igår var tydligen på bio. Kul tänkte vi och hoppade ut ur kön. Vi diskuterad både det ena och det andra men det slutade med att vi bestämde oss för Bio - hos moi! Fyra av oss åkte och hyrde film och köpte godis för 200kr, hehe.
Vi såg " The Haunting in Connecticut" och jag kan knappt säga att jag såg filmen för jag blundade genom mer än halva för den var så jävla läskig men bra! Så om ni vill se en bra skräckfilm utan en massa blod, blod och BLOD så se den. Sen såg vi "17 again" och den handlar om " Att han blir 17 igen" (internt). Den var så dålig att den blev rolig men blev tråkig igen. Så dålig var den. Men Zac Efron är grymt snygg så nu ska jag se High School Musical triologin wiie!

Kebab nu.

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0