Mcfly - The End

Ja, banne mig, jag tror jag är kär. Jag är kär, jag erkänner. Jag är kär i Mcfly och Dougie och det finns inget jag kan göra åt det. Jag kommer föralltid och förevigt ha en svaghet för Dougie, min vackra.
Jag sitter och planerar hur jag ska göra för att få honom på fall när jag är i London, hans hemstad. Och såhär lyder min plan:
Så skulle han se ut när han såg mig för jag skulle vara sådär assnygg, ni vet: blont långt, volymigt hår, snyggt sotade ögon, grymt heta kläder som verkligen var gjorda för mig och så skulle jag nästan sväva fram, SÅ vacker skulle jag vara. 

Sedan skulle han bli lite nervös och blyg och lite sådär nonchalant titta ner i marken som om han låtsats att han inte bryr sig.

Sedan skulle han titta upp och slänga iväg ett av sina otroligt vackra leenden som får mina ben att smälta, mitt hjärta att slå en dubbelvolt och min mage att skapa tusen och åter tusen fjärliar som studsar runt. Så skulle han gå fram till mig och kyssa mig, sådär som bara sker på film, en kyss som skulle vinna en Emmy.

Japp, så skulle det gå till när Hanna träffar Dougie i London om vad? Drygt en dag. London baby!
Kärlek vid första ögonkastet <3 Det gäller bara att våga tro på det.



Everybody knows the end
Don't wanna get there wishing
that you'd given more
It's not over, till it's over
So how do we begin?


Kommentarer
Postat av: h

hihihihi

2009-09-03 @ 18:05:21
URL: http://hannay3.blogg.se/
Postat av: emma

hahahahaha mobbat att du år den enda som kommenterat på inlägget.

2009-09-06 @ 16:42:36
URL: http://missemmaa.blogg.se/
Postat av: Dougie

Hanna, will you marry me?

2009-09-09 @ 16:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0