Queen - Play the game

Ont i huvudet, dag ut och dag in. Är det något fel på mig? Jag som aldrig har ont i huvudet eller är alltför trött är nu helt död kropp, huvud och själ.
Jag överlevde måndagen, det kan jag säga med stolthet i rösten. Eller måndagen i skolan, nu är det måndagen hemma och den är bara mysig och skön. Funderar på att gå och lägga mig vid tio ikväll, senast!
Bilden här nedan kan inte bli mer perfekt just nu. Inte för mig.
Dock var det härligt med en kopp te i Haga med Kajsa och Hanna och lite av vår Basic Man!
Lyckades bibehålla mitt löfte om köpstop och träningsbörjan, för det blev inget köpt idag (förutom mat) och så orienterade jag.

Just nu är jag ganska förvirrad. Förvirrad där inne. Allt är som en enda stor röra och jag förstår inte riktigt vad som sker. Ärligt så är jag så in i bängen trött på en del just nu. Kan man inte bara be om ursäkt när man gjort fel, släppa saker som inte är värda tiden eller säga vad som är fel. Sluta spela spel hela tiden och bli lite ärlig. Jag själv har börjat bli bättre på att vara ärlig, och bättre det än att låtsats som inget eller ljuga, förneka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0