M.J. - Billie Jean

Helt uppe i varv, stress och pirr. Jag kom hem igårkväll med vodka, cider, öl, sjal och t-shirt. Inte supermycket shopping men jag är glad ändå för vi hade en mys helg hela familjen. Älskar dem. Jag är stressad för jag har bajs mycket i skolan, hela jävla projektarbetet som ska in imorgon. PANIK. Sedan har jag massa dans som måste planeras, tränas på och så hela Slaget om Innerstan som är nästa torsdag. Ohmygod, vi kommer vi vinna men det är mycket som ska fixas nu innan. Varför är det pirr då? Jo för jag är så otroligt super nervös och uppspelt att jag knappt kan sitta still som jag måste. Jag får tyvärr inte säga varför, men ni kommer få veta och se snart varför. Tusen butterflies i magen. Iiiiie. Nej, nu måste jag dricka lite cola, få lite mer speed, mer energi. Glädjepanik känner jag just nu.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0