Joel Alme - You will only get it once

Hej och hopp gummisnopp. Jag har inte haft tid för bloggen, för msn, för dator, för tv, för bok, fast jag har haft tid för Facebook så klart!
Mitt liv har gått på högvarv sen jag kom hem.
Men aja, jag har mig själv att skylla. Nu har jag inte tid för det här mer. Men ni ska få njuta av en bild tills nästa gång vi hörs vilket kommer bli ganska snart... tror jag. Den är aldrig tidigare visat men det måste väl finnas lite fördelar med att gå in hit antar jag...?


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah det ser ut som om du tryckt in alldeles för många morötter i munnen, så det nästa trycks ut genom ögonen. chaaaarm

2010-01-20 @ 21:53:50
Postat av: Hanna

Jo, så kan det mycket möjligt vara...? haha fast vem har sagt att jag är charmig?

2010-01-20 @ 22:01:09
Postat av: neao

men åh!

Passade så jäävla bra! Min dator var jätteseg så det tog as lång tid innan den syntes och så kom det lite i taget, som en rullgardin och sen, SEN... sen blev jag jättebesviken :P

men hej, kul att du bloggar igen ;)

2010-01-21 @ 21:41:08
URL: http://neao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0