The White Stripes - Seven nation army

Have you missed me? Förmodligen inte.
Men jag tänker skriva ändå. Vad vet jag inte riktigt. Har haft seg sista lektion, möte i 1½ timme, körlektion, hämtat min älskade tiger mobil, lämnat skor och ätit middag. Nu ska jag dansa sedan blir det att packa inför morgondagen, läsa på det sista om Indien och skriva klart min historia samt projektarbete. Haha - vilka dagar jag har egentligen. Ingen rast, ingen ro!
Ännu mer bilder från idag och förmodligen tio gånger fler från imorgon och övermorgon kommer komma. Ni får ge er till tåls innan ni får se mig i min sexiga sari och prick i pannan.
Oj, nu måste jag rusa. Igen. Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0