The All-American Rejects - Dance inside

Återigen sitter jag här och filosoferar. Men denna gång är det kanske inte lika djupt. Nu är det mer filosofin kring Sveriges pissväder och vad fan man ska ha på sig på dagarna.
1. Kläderna man har i skolan är grå, grå och svarta, svarta och återigen svarta. Jävla tråkigt alltså. Man har samma skor, vinterkängorna, med samma, läs svarta, vinterjacka och samma jävla halsduk, mössa och vantar. Inget ombyte här inte!
2. När man ska ut. Vad ska man då ha? Höga skor är ett big Ohno då det är SVIN halt ute. Bambi på hal is och i onsdags flög jag åt tjotahejti när jag skulle hem. Tunna strumpbyxor? Nej tack till lugninflammation. Söt liten kläning, topp eller kjol. Det går inte. Nehe, då får jag väl ta långkallingar, jeans, t-shirt, tunntröja, hoodtröja, vinter kängorna samt svarta vinterjackan, halsduk, mössa och vantar. Allt i grått och svart.
Nej usch vad jag spyr på Sverige och detta kalla helvetesväder. Oj, ta i trä! För nu går vinterkräksjukan.
Men jag ska nu flytta till Bahamas med Kajsurt. Känns riktigt bra!

Iallafall, det jag vill komma fram till är att jag har klädångest inför ikväll- som vanligt. Och jag vill strypa Sveriges väder.

LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0