Timo Räisänen - Outcast

Godmorgon. Eller egentligen eftermiddag, snart kväll. Vaknade för knappt en timme sedan, valborg tar dö på en. Mys middag med gucamole, jordgubbar i choklad och annat gott, trädgårn med dans och sång, med nästan alla fakirer. Kärlek! Nu sitter jag och lyssnar på Timo Räisänen, ska snart ner till Maxi och handla mat. Pappa kan ju inte göra det för fem öre, fel märken, fel mat, fel allt helt enkelt. Men han är duktig på annat! Timo är kungligt bra. Nej nu ska jag gå men kommer snart tillbaka med snygga bilder på mig (not).

Update: Tillbaka med rätt märke och massa god mat. Lyssna och läs min kväll: Hannas egengjorda (för första gången) Gucamole (som blev helt amazing, goaste jag ätit), filmen Alladin, middag med Italiensk förätt, sparrissak, Italiensk varmrätt med filé, efterätt Hannas specialkladdkaka med vitchoklad och grädde (känner att jag får unna mig själv det, imorgon ska jag spela squash, träna och plugga), filmen Flickan med Pärlörhänget, sova. Mmm jag njuter av lördagen den första maj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0