Bruno Mars - Just the way you are

På fredag blir det riktig utgång med tjejerna så då ska jag slå klackarna i taket. Och jag vet precis vad jag ska ha på mig upptill, inte nertill dock. Alltså på fötterna. Måste bestämma vilka skor jag ska ha till gissa vad? Jo självklart svart eftersom det är min favoritfärg. Och vilken klänning, gissa igen? Självklart den Lisaplace har på sista bilden här nedan. Så jävla enkelt men snyggt. Jag ska i alla fall testa en sådan på torsdag när det blir lite shopping. Så får vi se om jag ser någorlunda klok i en sådan, förmodligen inte.
Eller så kör jag på tredje bilden på Elin Kling. Fast det kanske är lite tråkigt? Och jag har bara helsvarta pumps så måste isåfall köpa röd färg och måla men jag menar, ingen kommer märka om jag har svarta eller röda sulor ändå. Så det blir nog Lisaplace klänningen. Då är frågan om jag ska köra på bara ben (neeeeej, kallt), genomskinliga strumpbyxor som knappt värmer något men gör benen lite snyggare (neeej, fortfarande för kallt), tunna svarta (nej, lite för kallt) eller tjocka svarta (neeeej, så tråkigt). Allting är nej men tror att nej, lite för kallt, alltså tunna svarta är det som kommer passa bäst en kväll i oktober.
Kan ju vara lite festlig och köra på en lite cool tröja som bilden nedan (bild 1). Fläta också kanske? Eller varför inte denna klädsel, svart svart och återigen svart (2). Fast nej, jag glömde att jag inte ser ut som en modell med pinjeben och pinjemidja. Lika bra att inse för då kan jag köra en annan Kling-look som på henne ser sjukt ball ut medan jag kommer se ut som en tjock rysk barn prostituerad som vill se ut som Vivian i Pretty Woman (3) Nej, jag har partyoutfiten inför fredagen. Min största idol (4)
Förlåt vad jag bara babblar och förlåt förlåt för den sista bilden. Ledsen men kunde inte låta bli. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0