Calle Kristiansson - Here I go again

Tror jag behöver hjälp. Igår skulle jag inte shoppa alls men det blev 5 ringar, en klänning samt lite te och kaffe. Idag skulle jag shoppa men eftersom jag shoppa igår så tänkte jag låta bli men det gjorde jag inte. Så det blev en till ring, ett par leggins, en tröja och tre par trosor. Har shoppat massa senaste. Vart fan har jag fått pengarna ifrån, undrar jag? Och ändå har jag liksom lyckats lägga undan en jävla massa pengar till London. Känner att jag försöker komma fram till att jag är GRYM och inte alls behöver ha dåligt samvete för att jag spenderat massa tusen lappar på bara några veckor. Jag kan ju säga att jag gav en hemlös pengar idag också. Så jag behöver ha ännu mindre dåligt samvete nu. Fast några kronor är kanske inte riktigt täcker över min shopping... Ska snart till jobbet så hörs senare. Kanske ni får en bild, har märkt att det är kul att ta bilder faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0