Hans Zimmer - Under the stars (Lion King)

Lyssnar på film musik. Så jävla underbart att bara lyssna på musiken, tonerna, instrumenten. Ingen sång. Älskar "The Pacific" main theme av Hans Zimmer. Pearl Harbors låt "Tennesse" får mig nästan att gråta och Titanics musik är otroligt nostalgisk. Så tipsar er att söka på spotify på era bästa filmer så kommer massa bra musik upp, tro mig. Samtidigt gör jag början på min Ta med/Packa samt Att göra - lista innan London. Känner att jag måste för annars kommer jag gå under, orkar knappt vänta 26 dagar innan jag flyttar. Fast jag liksom vill inte flytta ändå, någonstans. Det är typ 91% flytta och 9% stanna. Och dessa 9% är lite jobbiga måste jag erkänna. Jag stör mig. En stor del är på grund av en viss person och jag håller på att gå i taket. Nej, jag håller på att spricka. En del av mig håller på att gå sönder, en muskel som slår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0