Oskar Linnros - Din mamma

Idag vaknade jag upp med en baksmälla och en rejäl dos av förkylning. Mådde inte så bra. Åkte till Le Pain Francais och köpte lite mys-baguette och croissant som jag och mamma mumsa i oss sedan somnade jag, vaknade nu. Igår blev det jobb, McDonalds hos Soffi, förfest hos Jonatan och sen utgång och det blev då Trädgårn. Jag dansade. Dansade lite till. Och dansade ännu mer. Hade en kul kväll fast ändå ingen speciell kväll så. Nu ska jag snart fixa till mig lite och sen träffa J och ta en cigg och en bärs ute. Men först ska jag äta middag, pappas special. Han har blivit en riktig kock, helt otroligt vad bortskämd man blir med god mat nu när han inte jobbar på gamla jobbet längre som tog upp all hans tid. Har nu sett filmen The Holiday så jag betar mig långsamt igenom film/kärlekslistan. Det är lite jobbigt att se lyckan men jag får ju hopp också, antar jag. Gud vad bitter jag låter.
Här kommer en Italien-bild. Finns fler på FB och det kommer fler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0