Marina and the Diamonds - Hollywood

Igår skulle jag ta ett eller fyra glas. Det blev tre. Lagom som man så fint säger i Sverige. Jag hade en skön kväll ute med många fler än jag först trodde. Det blev drop-in på victoria kändes det som. Hade dock glömt att jag skulle jobba idag, vid kvart i tio. Halv fyra natt-tid, bussen på väg hem, då slår det mig! Lite panik och bara några få timmars sömn. Otroligt seg dag på jobbet blev det med illamående, huvudvärk och absolut inget att göra. Kommer hem och inser att jag måste packa för jag åker ju fan till Italien imorgon. Galet, har inte ens hunnit tänka på det egentligen. Hoppas, hoppas att inget går fel och att jag får vara frisk och glad under denna resa. Det är ju mammas resa och hon är verkligen helt uppe i det blå så jag ska inte överhuvudtaget klaga på smärta eller något annat så fort jag sätter min fot på Landvetter tills dess att jag går ut från Landvetter nästa tisdag. Men eftersom jag inte är där ännu så kan jag passa på att klaga lite; jag har ont. Det hugger i magen. Nog om det, jag är jättetrött och min dator dör snart och jag måste packa. Så nu lämnar jag er i ett antal dagar, ett tiotal dagar. Hoppas ni har det bra i Sverige och att jag har det bra i Italien. Kärlek till er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0