Marina and the Diamonds - I'm not a Robot

Mysmys, här sitter jag och tittar på Kvällsöppet: Valspecial och äter limpa med korv. Dem diskuterar hur debatten gick mellan de två blocken. Såg på den debatten på jobbet, mycket intressant faktiskt. Men jag börjar bli lite matt på det här med valsnack och politik. Fick dock en bra bild av de två blocken och jag har insett att jag definitivt röstat rätt enligt mig och hur jag vill se Sverige i framtiden. Jag röstade ju redan i söndags eftersom jag åker till Italien på valdagen och det är skönt att slippa all hets och kö just på söndagen. Och jag ska ärligt säga att jag röstade på Folkpartiet. Jag är nöjd med min röst i mitt första val. Nu är dock programmet slut och jag tittar på Kvinnor som mördar. Läskigt att folk som verkar så normala bara kan en dag skjuta sin man och barn. Brutalt. Tänk om jag, en "trevlig" tjej som växt upp i en bra familj utomlands, haft många underbara vänner och varit duktig i skolan, en dag syns i tidningen för att jag har mördat min man. Det kan faktiskt hända, eller okej, jag kommer aldrig mörda, men det skulle kunna vara jag som verkar vara normal, eller ah, ganska normal haha. Måste bara säga tydligt att jag aldrig skulle mörda någon... eller?????
Ojoj, glömde posta inlägget och nu är klockan jättemycket och jag har letat lägenheter i London. Har fått massa tips från min ända vän i London. Han har nu hookat upp mig om de coola ställena, vart vi ska bo, gett mig sidor där jag kan hitta lägenhet. Och nu har jag hittat en jag faktiskt gillar skarpt. Ganska centralt och ganska dyrt men billigt om man jämför med de andra lägenheterna. Vi kommer la punga ut 10.000kr tillsammans för en lägenhet 15 min från centrala London, ett sovrum, ett vardagsrum och kök/badrum. Utan el och vatten. Blir ganska dyrt som ni märker, man vad gör man inte för att lämna hederliga Mölndal och få komma till London och bli bartender, leva livet och bara ha det så jävla roligt.
Lyssna på Marina and the Diamonds - I'm not a Robot. Älskar den låten skarpt. Den spelas sönder här borta hos mig eftersom det inte går något bra på tv. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0