Duffy - Warwicke Avenue

En liten update:
Okej, så jag var i stan och köpte plastmuggar och naturgodis. Sedan julklappar, men tyvärr kan jag inte avslöja vad det blev eftersom vissa personer läser min blogg som inte ska få veta i förskott vad de ska få.
När jag väl var hemma igen så kom det 4 brandbilar och en ambulans till huset mittemot. Det brann inte ens?
Detta tyckte jag och mamma var jätte intressant så vi stod och spanade från balkongen för att försöka få en glimt av vad som hände. Vilket var: Inget!
Jag har också lärt mig min engelskaredovisning, stod framför spegeln och övade ett antal gånger, så charmigt.
Vad har jag mer gjort? Jo, jag såg på 90210, det nya programmet. Töntigt men så underbart, just like Gossip Girl. Efter det programmet kom dock något som drog ner humöret lite vilket var "Blondinbellas" nya tvprogram. You go girl!
 
Nej, nu ska jag strosa iväg och fixa mina naglar. Jag önskar jag också levde i en fabouls world i Beverly Hills, Hollywood.

Kommentarer
Postat av: emma

åååhh julklappar! jag vill hem NUNUNUNU! kan tiden gå saktare? måste diska allt porslin vi har i huset nu.. vi har varit lite sega disken denna veckan(a.k.a vi har ignorerat den)

2008-12-18 @ 13:43:18
URL: http://missemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0