James Morrison - You make it real

Danmark och Köpehamn var soligt och härligt och det blev en del shopping. Två Nikve XXL t-shirtar, som kommer bli perfekta till leggins och mina nya Convers (som jag också köpte idag). Gräddvita och tunna i sulan, jag är kär. 
Jag åt också en jävligt god kycklingsallad, som jag till och med fick bild på.
Nu är jag trött och ska sova.
Love

Jag ser lite bitter ut, men jag är egentligen väldigt nöjd

Grr, kycklingsallad!

T-shirt nr*1

T-shirt nr*2 samt mitt nya Hope halsband

Orkade inte ta egna bilder på skorna så denna är snodd från Kenza

Kommentarer
Postat av: M

öööhh, dom e fett snygga !!! me like ! :D

2009-04-08 @ 00:57:09
Postat av: H

Thank you!!

2009-04-08 @ 19:16:36
Postat av: rajsbajs

fan va najsskor/rajsbajs

2009-04-08 @ 23:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0