Lars Winnerbäck - Om du lämnade mig nu

Ont i magen. Varför? Hungrig. Åtgärder? Mat. Problemet? Orka!!!
Så istället sitter jag och tuggar på gamla pepparkakor, där det känns som om jag doppat dem i vatten och sedan låtit dem torka lite. Inte så jävla trevligt eller gott för den delen.
Igår stod jag på en skejtboard för tredje gången i mitt liv! Jag lyckades inte bara stå och åka framåt utan även nästan svänga. Notera ordet nästan. Och även om jag blev påhoppad och mobbad för allt jag gjort, sa eller haft så hade jag en skön kväll.
Tre timmar spenderade jag idag i äpplet eftersom Rättskunskap, Hanna och Area 51 inte direkt går ihop. Nu ber jag om ett G eftersom det mesta gick in genom ögonen och bara försvann, what?
Mtgibbarn är nu min nya idol och hade en mystisdag med honom med Futurama, skräck och Bolt.
Ska dra mig till sängs nu.

Love


Kommentarer
Postat av: mtgibbarn

jag är största idolen

2009-02-18 @ 21:09:42
Postat av: V

mumsiii, jag har 3 ägg kvar hemma så kanske om du är snabb ;) annars får du när jag återvänder from the UK! ses imorgon babe! pussssssssssssssss<3

2009-02-19 @ 11:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0