Nirvana - Smells like teen spirit

Jag har på senaste drömt om krig. Inte en gång, inte två utan flera gånger. Det är olika krig, olika situationer men alltid om samma sak: Jag ska rädda någon. Jag ska kämpa för något. Men vad? Det vet jag inte. Det är som ett hinder som jag aldrig kommer över och ju längre tiden går desto mer frustrerad blir jag eftersom jag aldrig lyckas.
Så jag gick till min kära vän Google och sökte på drömtydningar och ordet krig.
Vad fann jag?

Min vackra översättning från Engelska till Svenska:
Konflikter inom dig själv. Konflikter kan förekomma mellan dina personliga drifter och den sociala, politiska eller ekonomiska regim du lever i. Kriget kan också representera en kamp mellan din egna köns identitet och det motsatta könets; mellan dig själv och en annan person, eller din medvetna attityd och din omedvetna biologiska process och intelligens. Titta till drömen för en defenition om vad konflikten innehåller.

Vad jag kan se, och nu kommer detta låta väldigt idiotiskt och självklart, så har jag en slags konflikt med något eller någon. Jag kan bara inte komma i underfund vad det handlar om.
Vi får se vad nattens drömmar har att erbjuda.

Frågan är ens om man ska tro på drömmar? Är det ett dolt meddelande eller är det bara en stor mix av det man sett och läst om under dagen som varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0