Mc Hammer - You can't touch this

Vem ska du kyssa på nyår?
Om mindre än 24 timmar kommer jag pressa min läppar mot någon annans, kille eller tjej, tjock eller smal, lång eller kort. Skit samma för jag ska rycka åt mig personen och kyssa den. Början på mitt nya år, 2009, ska börja med en kyss. Jag ska vara lycklig, snygg och glad. För jag har lovat att detta år ska vara fyllt med allt annat än sorg och hat utan med kärlek, passion, lycka, äventyr, pengar, resor, fester, sång, dans, musik, vänner och allt vad man kan tänka sig som ger mig fjärilar i magen. Det ska vara ett spännande år och jag ska testa saker jag inte testa förut och det har redan börjat. Lite försmak helt enkelt. Jag testade t.ex allt på julbordet inkl. sill och strömming. Sillen var faktiskt god, strömmingen var väl mindre god och ätbar. Men inte bara mat och "vardagligare" saker som att hoppa fallskärm eller bungyjump. Jag ska testa springa runt i vit skjorta, förstora strumpor, solglasögon och musik på högsta musik, i mitt hus. Jag ska testa att ragga upp en främling i en matkö. Jag ska testa att köra i 250 km/h utan att dö eller få en ända liten skråma. Mycket att göra på så lite tid, för ett år är inte så lång tid egentligen. Jag menar, jag har redan slösat 30 minuter på detta inlägg och det är ganska mycket. Dock så är jag väl inte direkt jätte seriös utan hoppar mellan telefonen, msn och bloggen.
Nu ska jag sova, jag behöver min skönhetssömn eftersom en lång dag väntar mig imorgon.

Kommentarer
Postat av: Tuss

"Det ska vara ett spännande år och jag ska testa saker jag inte testa förut"

"allt vad man kan tänka sig som ger mig fjärilar i magen"







Irish ;)

2009-01-01 @ 19:50:56
Postat av: Dice

Typ som att träffa mig, men det vet hon inte om! Can do nothing about it thou.. FAn, kommer verkligen inte kunna sova inatt

2009-01-02 @ 01:39:47
Postat av: bloggdesign by MALIN

Hej :) Är du sugen på en ny bloggdesign? isåfall så tycker jag att du borde kolla in min blogg. Där har jag tävlingar, auktioner och tar emot beställningar. Välkommen till mig!

2009-01-02 @ 01:44:47
URL: http://bloggdesignbymalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0