Mcfly - Obviously

Och kylan smyger sig in.
Sov precis 1½ timme vilket var otroligt skönt även om vi hade en kort dag i skolan med bara 2 lektioner för mig.
Dock stannade jag kvar efteråt för att till en början äta gröt och pepparkakor och dricka glögg i bamba. Sen så var jag tvungen att vänta på Sofia, för imorgon har vi redovisning, segt. Sedan så hjälpte jag till med julveckan genom att göra apelsiner, fixa med polkagrisar osv.
Ja, för på vår skola så kan man köpa en polkagris till någon man tycker om och sedan skicka den till någon för 1 eller 5 kr. Vi får väl se vilka som går runt med polkagrisar imorgon, vem vet?
Dags för Hannas skrytstund:
För idag fick jag tillbaka 2 prov. Historia och Matte B.
Historian fick jag ett välförtjänt och nöjt, starkt VG. Med tanke på att jag läste texten en gång så kan jag inte klaga.
Och på matten... trummvirvel... när vår lärare Ann gav mig pappret så tänkte jag bara: Vg, Vg, Vg, snälla säg att jag fick VG. Men nej nej inte får jag VG på provet utan MVG!!! Stort grattis till mig själv eftersom jag förtjänat det, så hårt som jag slet. Släng kyssar

Imorgon kommer Céline hit, till min underbara stad Göteborg. Det kommer bli riktigt roligt att träffa henne, även om det bara är för en dag. Nu ska jag ut i regn å rusk för att handla julklappar till resten som ännu inte fått.
Ciaaao

Kommentarer
Postat av: Polkaa

Hörde att man kunde köpa polkagrisar till sötnosar :D

Hörde också att du får en av Hugo I ;) <3

2008-12-17 @ 22:38:21
Postat av: Anonym

Hahaha å rådjur :D Woho, jag får en polkagris!!!

2008-12-17 @ 23:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0