Enya - Watermark

Hej och Hejdå blir det, imorgon. Antingen för alltid eller för att tag, ganska bra tag.

Jag hatar fysik. Jag hatar kallt väder. Jag hatar att jämt vara trött. Jag hatar mycket. Men vad ska man göra?
Hata med mig så känner jag mig inte lika ensam.

Denna veckan har jag kommit fram till att det blir fika vecka. Jag ska fika ca 4, kanske mer, kanske mindre. Men ändå, jag har inte ens 1 kr så vad ska jag göra?
Dock har jag planerat upp alltihopa, jag hoppas på en gratis fika, en sushi fika (billigt och bra) en halv fika med csn kort och rabatt kupong och sedan en snål fika med vatten och en torr kaka för 5 kroner. Erkänn bra? Jag behöver alltså 35 för sushi, 5 för kakan och 20 för en halv fika. 60 kr måste jag kunna skrapa ihop, vi rotar i alla fickor, skålar och lådor som finns här i huset.

Kommentarer
Postat av: emma

jag hatar morgonlektionerna, jag hatar att jag inte kan dansa, jag hatar baksmällor.

jag hatar med dig, du är inte ensam!

2008-11-17 @ 18:40:45
URL: http://missemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0