Kanye West - Love lockdown

För min mamma älskar mig.
Jag ville då ha en chokladkalender såhär i vinter, men min kära moder bestämmer sig att jag inte är värd en vanlig med en fin jultomte som klappar små barn på huvudet och ger dem presenter med djur, granar och stjärnklar himmel. Nej, istället kommer hon idag hem med en High School Musical kalender. Status till max och jag är nöjd.

Jag hade en mycket mysig eftermiddag med Carolina, fick träffa hela hennes familj under en och samma kväll. Det blev te och godis för hela slanten och ett sudoko för mig, smart som jag är! Efter det gymmet en bra stund, jag ska nu blev tajting.
Nej, nu ska jag skriva en argumenterande text om missbrukare och sedan krypa till kojs, för idag är jag bäst. Vet dock inte varför, tror att julmusten stiger mig åt huvudet.

Glad, glad,glad, glad GLAD! Jag är så lycklig att jag kan spricka. Vet inte ens varför, jag flyger på små rosa moln som en viss Petra skulle säga.


Kommentarer
Postat av: emma

åh va glad jag blir av ditt inlägg syster. julbak på söndag i guess? längtar hem!! det gör vi alla. aja ska klä upp mig för ikväll är det black party hos några som gäller. saknar dig <3

2008-11-28 @ 17:55:13
URL: http://missemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0