Backstreet boys - As long as you love me

Och idag har det varit en tjockis dag. Lite halvt iallafall.
Efter gympan bestämde jag och Linda att dra till mig och öppna bageri. Det blev alltså - dubbel bulldeg, en massa smygätande, lite större bullar, lite mindre bullar, lite äggbitar överallt men i slutändan blev det perfekta, gyllene kanelbullar. Vilken combo vi två är, två hjärnor är bättre än en. Fast nu, efter att jag proppat i mig 5 stycken till middag och 2 stora glas mjölk, känner jag mig lätt illamående och 2 storlekar större. Liten skuldkänslor måste jag erkänna. Men jag ska träna lite nu och imorgon blir det en runda till gymmet innan kvällens planer sätts igång.
Plötsligt känns livet lite lättare. Gör det inte?
Allt går så smooth, bara några gupp här och var men annars så flyter allting på.
För den 27 oktober blir det Paris i allra högsta hugg. Akta Paris - Snart kommer jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0