Eminem - Lose yourself

Haha, och idag blev jag interjuvad för att vara med i SVT! Imorgon klockan 22:30 så pratar jag i typ en halv minut om hur tredje världen blir utstött av EU. Vi får bara hoppas att jag kom med.

Annars så hade jag idag redovisning framför en kamera. Skulle då prata om en betydelsefull person och jag pratade om min syster. Trodde jag skulle börja gråta och jag har aldrig skakat så mycket vid en redovisning. Tror dock inte det beror på att det var en kamera framför mig utan för att jag skulle säga hur det känns att Emma är borta.
Vi får väl se hur allting blev. Alla var faktiskt väldigt duktiga eftersom det var ett svårt ämne att prata om, så courage till alla er som vågade prata om nått känsligt som berör än själv.

btw, det GT vi är med i inte GP HAHA

Kommentarer
Postat av: Tobias

Så du är en sån dära kändis nu då? med tanke på tidningarna, svt osv :)

2008-10-07 @ 13:51:56
Postat av: emma

svar: oh yes starbucks is the shit! här även druckit espresso och hela gick ner! (sam råkade nämligen beställa fel kaffe)

2008-10-07 @ 21:08:21
URL: http://missemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0