Joe Henry - God only knows

Jag vet, jag är långsam. Men det är inget jag kan rå för.

Igår var det sista dagen i skolan innan lovet, sjukt skönt. Det blev en degig dag och jag var otroligt nära MVG på mitt engelskaprov, men vad ska man göra? Jag var tydligen inte så haj på verben som jag trodde. Sedan såg vi "skräckfilmen" Carrie som var tja, lite udda men faktiskt ganska bra. Jag somnade bara nästan, grattis till mig!
Men sen så fick jag se mitt klassfoto och visst mitt hår låg fint, jag såg ut att ha fin hy och allt sånt, men jag tycker att om man tittar riktigt noga så ser det ut som jag kommer börja gråta, men annars blev jag faktiskt ganska nöjd.

Efter skolan så bakade jag en kaka som jag inte ens ätit något av.
Izzie Stevens eller vad?
På kvällen så drog vi till Mcdonalds i Mölndal för att hälsa på Linda som stod i kassan och hade sig. Det slutade med att jag och Monica drog till mig, käkade onyttigt hela kvällen, tittade på Double Jepordy, en vampyr film och en massa onödiga avsnitt från serien - Beverly Hills som visade sig vara asbra! Jag var nöjd.
Men det var en mycket mysig och rolig kväll på början av ett lov även om den inte blev som vi först trodde men what to do?

Nu borde jag byta om och dra, men jag har ingen energi, lust och orkan till att göra detta. Vi får la se hur det slutar.

Kommentarer
Postat av: monica

hahaha yeeey, mysmys :P haha dt gillade du ;) hahaha :D

2008-10-26 @ 21:34:50
URL: http://appasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0