Mcfly - Everybody knows

Fika med Carro, dubbeltimme dans och massa plugg blev min söndag.
Just nu sitter jag och käka chips, dricker te och pluggar franska. För vet ni vad? Denna vecka som kommer har jag 2 prov, 3 uppsatser och 2 redovisningar. Och sen kommer alla extra läxor. Och denna vecka är jag frisk, fått tillbaka dans lusten och jag har lovat mig själv att gymma 3 gånger. Usch vad jag är stressad, har ni det likadant eller är det bara mitt liv som är sjukt?
Alltså, jag kommer på mig själv med att göra allt för att slippa jobba som att, skriva ett blogg inlägg, måla streckgubbar, skriva upp vilka läxor jag måste göra och i vilken ordning, prata lite med pappa osv. Det finns alltid något roligare att göra än att plugga.
Nej nu ska jag ta mig i kragen och göra det här. Ska bara fylla på chips skålen först...

Åh, jag vill ha den nya självbiografin: Att älska som en porrstjärna. Verkar sjukt intressant, handlar om hur Jenna Jameson, från en trasslig bakgrund med misshandel, våltäckter och mord inblandat, blev en av världens största porrstjärnor.

Titta, jag kan inte börja plugga franska. Hatar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0