Sherly Crow - Picture

Vilken tönt som våldtar, piss i motvind och stryk ska han ha, jag hoppas han inte får nån tårta på sin födelsedag. Hans jobb är så trist att tiden står stilla, hoppas lönen är kass och att frun luktar illa. Man mår illa och får kväljningar av att se dem på stan, hoppas de får magsjuka och fula barn. Ingen tycker om dem, inte ens deras föräldrar, må våldtäcktsmannen brinna i helvetets eldar...

Den var först dedikerad till min franska lärare men nu du din jävla kåte fanskap. Här kommer jag med några jävla farliga hot, så passa dig noga, jag har mer en bara pepparspray i väskan på väg hem...


Kommentarer
Postat av: Sarah

Men vafan har din lärare gjort? :S:(

2008-10-16 @ 22:33:58
URL: http://notanothercrappy.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Sjukt läskigt ändå, hon som blev våldtagen bor på min gata :/

2008-10-16 @ 23:19:46
Postat av: lolboll

va har du i din väska mer än pepparspray? =P

2008-10-20 @ 18:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0