Sony Ericsson - Ringsignal

Då sitter man här igen, som ett fån, och inte riktigt vet vad man håller på med. Jag väntar på att naturlektionen ska ta slut för då är det lunch. Sen har vi en lång och tråkig rast – i två timmar. Frågar är om "det är värt att åka hem?". Jag ska dock se film i eftermiddagen. Som tröst har jag med mig popcorn, som ska poppas precis innan lektionen och tröst ätas, för resten av min klass slutar klockan elva och jag själv vid halv fyra. Men okej, jag kan också trösta mig med att jag är ledig imorgon.
På tal om imorgon, riktigt ledig är jag inte. Jag måste jobba med vår båt. Men jag känner att när jag väl har pengarna i handen så är det värt det.

Vi har för lite tid, jag hinner inte. Läraren tror att vi är värsta proffsen som kan arbete ”dygnet” när som helst! Hallelujah säger jag bara. Har till och med fått sätta upp ett schema så jag ska hinna med allting under helgen. Men jag hoppas att jag kan koppla av lite senare på kvällen.

Skolan känns inte så kul längre, jag vill hem och läsa! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0