Takida - Curly Sue

Tjugo i tolv. Vad ska man skriva?
Jag är trött efter 1½ timmas gym och 2 timmars dans. En dag så kommer jag ta dö på mig själv, plus att jag börjar känna av smärta i mitt vänstra knä, dock inte ofta men ibland. Sen imorgon så ska jag gymma och dansa ännu mera. Grr*
Iallafall så är min faster och farbror här. Det kommer och hälsar på efter att precis kommit hem från en underbar vecka i turkiet, pepparkaksjävlar.

Det regnar ute... depprimerande? Nej, bara mysigt tycker jag. Dricka te och mysa är det bästa... Ojoj klockan är 00:00. Någon tänker på mig, undrar vem. Säkert någon som beundrar mig i tidningen, haha.
Vilket hackigt inlägg det blev, men jsg orkar inte bry mig om att snygga till det, så nu får de vara lite flamsigt, lev med det. Måste dock stolt få säga att jag satte Streetkoreografin, som var grymt svår, toppen bra och att jag klarade av Housen också grymt bra. Var bara tvungen att ge mig själv lite cred, ingen annan gör ju det. ..

På något sätt har jag slutat vara hungrig, jag äter så lite, så ojämnt. Inte bra, jag både går ner och upp i vikt för jag äter lite men ändå så pass ojämnt. inte så konstigt att jag alltid är trött kanske?
Men nu gäspar jag för fullt och känner att jag skelar lite lätt så nu ska jag krypa till kojs. Imorgon väntar ännu en tuff dag i skolan.

Ciao Bitches


Kommentarer
Postat av: emma

haha äter lite? du skriver ju i varje inlägg om alla bullar du käkar hit och dit..

2008-10-09 @ 11:53:17
URL: http://missemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0