Terence Jay - One blood

Nu är ni allt nervös va? Hur det har gått för mig under dagen...eller kanske inte.
Men eftersom ni återigen har letat er till min blogg så måste ni ha ett litet intresse om mig och mitt liv så lite allmän information:

- Har jag tur får jag MVG på matten, har jag otur får jag VG, har jag riktigt otur får jag G och om gud hatar mig får jag IG.

- Jag hatar min franska lärare som är helt dum i huvudet och en dag ska hon få en massa stryk när hon minst anar det...

- Min underbara vän från Frankrike som nu lever i Gränna, skickade ett sms som fyllde dagen med lycka, hon var i Göteborg, gymnasiemässan. Så efter en seg dag i skolan så befann jag mig snart vid Gothia Tower. Dock visade det sig att man var tvungen att betala 30kr för att komma in. Pank som jag är, så hade jag inte 30kr och inte heller något batteri på mobilen, men efter lite flörtande och bedjande fick jag gå in gratis. Dock så är ju gymnasiemässan ganska mycket större en jag minns, och utan batteri hittar man ju ingen, så jag kilade snabbt över till Fässberg och försökte ragga upp en av mina kompisar att låna ut sin mobil till mig. Som tur är så är jag en riktig raggare och fick tag på en! Så tillslut hittade vi varandra. Vilket äventyr.

- När jag väl var hemma igen så kände jag att jag var lite trött, ont i magen och så, så jag kröp ner i mammas säng (som är den mjukaste, gudomligaste sängen som existerar) och inom 5 minuter sov jag. Och jag sov i 4 timmar. Snacka om att jag var trött och behövde det. Men dock är jag fortfarande otroligt trött och ska så snart jag skrivit klart krypa ner i min, dock inte lika sköna men ändå underbara, säng.

- Sist men inte minst så såg jag Grey's Anatomy. Så fint avsnitt, tårar i ögonen.... igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0