The Click Five - Resign

Sönderslagen. Känner inte min ben, kan inte gå normalt, har värk i ryggen, blåmärken på hela mina ben, knän och axlar. En helt vanlig dag efter dansen.

Tänk vad man kan bli påverkad av en liten serie. Jag såg slutet på Grey's Anatomy reprisen idag och redan efter 5 min så rann de tårar längst mina kinder. De var ett ungt par, som hade träffats i en samtalsgrupp där alla hade hjärncancer och visste att de skulle dö. De fina var att de kämpade för varandras skull. De levde för varandra. Och sista gången de såg varandra, hade de sex för första och sista gången i deras liv.
Undrar om jag någonsin kommer uppleva den känslan med någon. Men vem vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0