Lykke Li - Dance Dance Dance

Ännu en underbar dag i Paris, dock var denna dagen svinkall men lika bra som förra dagen.

Idag så köpte jag en Coffe Latte på Starbucks och njöt av den medan jag satt och läste min bok. Efter den var uppdrucken träffade jag systern och vi åkte till ett annat Starbucks eftersom det var så himmelens kallt ute.
Efter det så ville vi shoppa lite så vi gick runt lite överallt men det blev inget annat än en pälsväst för Emma, som bytheway är väldigt trendigt här i Paris.
Efter det så gick vi till Marais kvarteren där vi träffade några kompisar, där jag blev förföljde av en dvärg och köpte Uggs. Grymt snygga och härliga bruna uggs som jag kommer använda varje dag.

Sen påväg hem från Marais, när jag sagt hejdå till folket och Emma som skulle på dejt så märker jag att det står en man väldigt nära mig på tunnelbanan och först verkade det som om han skulle gå av hållplatsen innan mig men istället stannade han kvar och hoppar av precis efter mig på nästa hållplats, sen går han bakom mig upp för alla trappor. Eftersom det finns flera utgångar så stannade jag för att läsa var jag skulle gå och mannen gör samma sak. När jag sedan vet vart jag ska gå börjar jag gå mycket snabbare men det gör mannen med, och plötsligt står han framför mig och pratar med mig.
Tydligen ville han lära känna mig och gå å fika eller något men jag ljög om att jag skulle hem till Sverige imorgon men han ger sig inte och när han senare ber om min mail så vi kan hålla kontakten börjar jag få lite smått panik. Så jag ursäktar mig och går.
Men det läskigaste var att han skulle gå av tidigare men väntade bara så han kunde prata med mig.

Nu sitter jag här i mina uggs och degar. Vi ska laga middag nu eller så ska vi någonstans och käka men men, hoppas ni har det trevligt i regninga Sverige.

En liten bild från lunchen idag. Ska inte säga vad vi åt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Där ser du,fransmän är skumma! Fick skolkatalogen idag, du blev grymt bra! :)

2008-10-29 @ 19:17:49
Postat av: Anonym

/Tobias

2008-10-29 @ 19:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0