Aerosmith - Angel

Idag var det faktiskt förvånadsvärt bra väder så efter en seg men rolig dag i skolan träffade jag Alex.
Det blev en chock för mig att se hans hund igen, för sist jag såg den lille var han en liten valp som jag kunde bära runt på, nu är han en stor hund som är högre än mina knän.
Men så tog vi ut honom på en promenad i solen, sprang runt bland alla gula löv och kastade pinnar ut på en äng med högt gräs, Bamse såg ut som en antilop. Sen efter ha sprungit som galningar med Bamse så dog vi i sängen och bara låg och stirrade ut genom fönstret och snackade, efter det somnade jag till O brother where are thou'.
Vilken härlig dag helt enkelt.

En litet ps, som inte är till för att skryta, bara berätta: Jag fick MVG på mitt matte B prov - så gissa vem som är nöjdast?

You know you love me


Kommentarer
Postat av: Richard. H

WOHOW! ;D

gratulerar! :D

2008-10-16 @ 22:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0