American Hi-Fi - Hell Yeah

Halva veckan har gått och än så länge lever jag, fast lite halvt bara. Jag ska om 8 minuter gå till min buss och åka till gymmet, vilket skämt. Sitter i vanliga kläder och har inga planer på att resa mig ut min stol. Men jag vet att i sista sekunden kommer jag hoppa upp för att hinna ändå, är alltid sån. Oj, ska gå om en minut... Och där missade jag bussen, får ta nästa.
Varför litar jag aldrig på min magkänsla? Idag så vaknade jag och tänkte att vi inte skulle ha någon historia, för vår lärare har varit borta de senaste 3 lektionerna. Men envis som jag är så bestämde jag mig för att masa mig ur min underbart varma, mjuka, sköna säng med mitt härliga duntäcke och min mjuka kudde för att tassa så snabbt jag kunde till badrummet för att inte förfrysa. In i duschen och stress-sminka, klä på mig och fixa håret. När jag väl anländer till skolan med andan i halsen, böckerna i famnen och schampoo i örat så visar det sig att vi inte ska ha någon historia.
Från och med ska jag lita på vad magen säger mig. Just nu säger den mig att om jag inte avslutar mitt inlägg så missar den andra bussen med.
Men jag är tillbaka ikväll och då kanske jag skriver lite mer. Vem vet?

Ha det fint och lita oftast på vad magkänslan säger er. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0