Jay - Z - Hardknock life

Har nog aldrig varit så glad över att det är fredag, vilken lycka. Inget plugg, ingen skola och inget att tänka på. Naturprovet som jag var upp till klockan två och pluggade på, gick åt pipan så ett stort IG där. Men vad ska man göra? Man kan inte vara bäst i allt.
Annars blev det japansk samuraj film i svart vitt. Mucho tråkigt, höll på att förfrysa i mina små tygskor och leggins, men jag lyckades hålla mig vaken genom hela filmen på två timmar. Status eller vad?
Annars är jag verkligen sönderstressad och trött, så denna helgen kommer bli som en present från änglarna. Chillkväll, spa och dans hela helgen. Så självklart lite matte, engelska och filmkunskap inklämt emellanåt.

Idag så fick vi i uppgift att läsa en engelska bok och jag hade svårt att välja vilken jag skulle ta så det blev Junk som är en bok om droger, missbruk och prostitution. Kan bli mycket intressant. Samt The best little girl in the world - en hemsk bok om anorexia. Så när jag kom hem så sökte jag på den andra boken och klickade mig runt tills jag kom till youtube klipp om anorexia. Så jävla sjukt och hemskt är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0