Will Young - Leave right now

Hur svårt kan det vara att göra popcorn på skala 1-10? Tydligen väldigt svårt eftersom Linda brände dem så grovt att det började brinna! 
Men jag och Linda var faktiskt på ett Föreningsmöte idag och vi har nu börjat planera om Innebandynatta på Fberg. Så jag råder er alla att hålla ögonen öppna för det här kommer bli något ni inte vill missa.
Vi kanske inte kan poppa popcorn men annat kan vi, det ska ni nog få se!

Så här sitter jag med ny-manikerade naglar, utsläppt hår, med kalendern bredvid mig som gång på gång fylls ut med mer arbeten, tider och möten. Jag har historiaboken och blocket uppfällt och både Excell och Word är uppe på datorn. Min mobil ligger bredvid hemtelefonen och bredvid dem så står en kopp kaffe
Jag är alltså helt redo att tackla allt arbete som måste göras innan kvällen är slut. 
I'm a real business woman. 

Chillivippen. 

Låten är en gammal-goding som är värd att lyssnas på.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0