Whitney Houston - I wanna dance with somebody

Nu ligger jag i sängen och har inte gjort något nyttigt.
Jag är bakis och har baksmälla på baksmälla typ. Plus att jag är jätte hungrig och fortfarande ont i rygg och fötter.
Fast jag ska inte klaga eftersom jag hade en hejdundrans rolig kväll igår.

Det blev lyxmiddag då och sedan förfest i lägenheten, alla tjejer. Efter det gick vi snabbt iväg för att innan klockan tolv var det gratis inträde på klubben. Både till lycka och olycka var det sjukt mycket folk i kön utanför klubben och det var inte så jätte roligt att stå i kö i regn och sedan tvingas betala.
Ett litet ps. Jag hade skyhöga skor, mina högsta högklackade skor som jag äger.

Men när vi väl är inne, så är det otroligt mycket folk och bra musik. Så vi 4 svenskar banade oss iväg till dansgolvet och vi blev snabbt central of attention eftersom folk i frankrike inte riktigt vågar dansa, men varför klaga? Vi fick alla killar.
Det var underbart att få dansa loss lite och visst så missar jag kanske en del i Sverige såsom kvällens fest men hallå? Jag är i Paris, går ut på klubbar och barer, träffar nytt folk och så, inte bara samma gamla som man festar med varje eller varanan helg.

Tillslut måste man gå hem och det blev när vi gått igenom alla killar och dansat sönder fötterna och druckit upp våra drinkar. Jag har nog aldrig haft så ont i fötterna, jag fick tillochmed byta skor till Samiras ballerina och sedan halta hela vägen hem.

Nu ska jag ut och käka lunch innan det bär av till min gamla stad där jag bodde. Ha de så kul ikväll.
Läskig Halloween


Kommentarer
Postat av: vera

ja för den bilden på mig var ju fin.. PAS!

2008-10-31 @ 18:50:11
URL: http://veraiparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0