Rise Up

Och jag antar att ni alla har saknat mig?

Idag så orkar jag inte åka till orienteringen, med hela tvåan och kämpa för en tårtas skull. Så istället sov jag ut, tog en tur ner till stan och såg Wall-E, som jag nu är helt kär i. Efter hängde jag ensam i stan, det låtar kanske väldigt deprimerande men jag satt faktiskt på Paprika, såg på folk, käka en baguett och läste tidning. En riktigt härlig lunch, all alone!
Dans i två timmar och sedan breaking på järntorget.
Men vet ni vad? När jag kommer hem så finner jag i min hall, Gossip Girl den nästa sista boken som finns. Min kära mamma köpte den till mig och jag lovar att det inte kommer bli mycket plugg ikväll även om jag har prov i Svensk litteratur imorgon. Nej, fan, Jag har psykologi uppgifter att göra också, nech usch. Nu kom det ett grått moln över huvudet. Jag som hade planerat en helkväll med ett litet hemma spa. Där rök den tanken.

På tal om spa så har jag världens bästa mamma! Nästa lördag ska jag och mammsen åka till en heldags-spa och få oljemassag, ansiktbehandlig, pedikyr, manikyr osv. Ligga i jacuzzin och sitta i bastun hela dagen. På kvällen blir det lyxmiddag, bara hon och jag.

Nu har jag inte lust att skriva något mer för en jävla person fuckade allt. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0