Anastasia - At The Beginning

Vaknar av att pappa släcker lampan i mitt rum. Tydligen hade jag stapplat in och bara dragit av mig kläderna och glömt släcka lampan innan jag somnade inatt. Det blev en mycket udda kväll igår måste jag säga, orkar dock inte gå in på detaljer.
Efter en halvtimme kom i alla fall pappa in igen och sa att jag var tvungen att gå upp, klockan var  tio och vi skulle åka till vår sommarstuga. Med gårdagens smink och rufsigt hår åkte jag iväg och det var absolut värt det.
På kalvsund, vår lilla ö, tittade solan fram lite då och då, så det var underbart att vara ute och fixa med båten. När vi gjort klart allt som skulles göra, så satt vi och drack te och käka mina hembakade bullar. Det är ju faktiskt kanelbullens dag idag så man måste passa på. Jag började till och med sticka... vad ska man säga?

Nu ska jag åka till Victoria och bara dega. Ska bli riktigt skönt.
Ha de gött så länge så är jag snart tillbaka Ciao!

Kommentarer
Postat av: emma

sticka? du? nehe, jag tror dig inte!

2008-10-04 @ 19:03:19
URL: http://missemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0