Elvis Costello - She

Jag åker till Thailand om ca 15 timmar och 30 minuter. Sjukt ändå.
Jag har lite resefeber vilket gör att jag kommer sitta uppe ett tag till och pyssla med en årsresumé som jag gjorde förra året, mest för min skull! Det är mysigt och roligt att se vad man gjort under året med dem bästa bilderna.
Igår spenderades juldagen med tjejerna på Sticky. Kvällen slutade på alla andra sätt än jag trodde, ja den slutade egentligen på väldigt många sätt. Galet, roligt, kaos, känslor, ångest och konstigt. Men lyckligt.
Idag var det tjockis och bakis dagen med Mcdonalds till lunch och pizza till middag men vafan? Jag bryr mig inte!!!

Nej, nu vill jag börja fixa med bilderna så jag antar att det är läge att önska er ett Gott Nytt år och en massa kärlek och lycka! Så lovar jag att sola för er, simma om det kommer en tsunami och inte äta köttbullar till middag där borta!

Update 00.55: Jag dör av trötthet - sovit 4 timmar inatt. Så jag tror jag skippar detta och gör det imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0